09/05/2025
Рішення Сумської міської ради від 07.05.2025 № 5513–МР «Про Регламент управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради»»
З метою приведення Регламенту управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради у відповідність до вимог чинного законодавства, у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про адміністративну процедуру», відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Сумська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Регламент управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради у новій редакції (додається).
2. Вважати таким, що втратило чинність рішення Сумської міської ради від 24 листопада 2021 року № 2284-МР «Про Регламент управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради».
3. Дане рішення набирає чинності з дня його оприлюднення.
4. Організацію виконання даного рішення покласти на управління «Центр надання адміністративних послуг у місті Суми» Сумської міської ради, а координацію на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Римму Бикову.
Секретар Сумської міської ради Артем КОБЗАР
Прикріплені файли: