Сумська територіальна громада

Сумська область, Сумський район

16.04.2025 15:20

Бренд міста

f1a9f766-c94c-4558-a18c-cd6846339d46.jpg

В основу ідеї бренду покладено тезу про те, що місто Суми дає можливість бачити важливе та жити важливим.

Сьогодні місто Суми – це більше ніж звичні «Сумихімпром», альтанка та троянди. Ми маємо активне та креативне місто, і ми, сум’яни, усі разом створюємо його таким. Ресторатори додають місту смаку, історики – відкривають минуле, спортсмени здобувають славу, бізнесмени розвивають можливості, художники створюють мурали, а прості креативні люди організовують нове цікаве середовище. І саме це нам важливо побачити та показати світу.

Позиціонування «Живемо важливим» візуалізується за допомогою яскравої мови бренду, та говорить про досягнення сучасних сум’ян, розкриває важливість як праці, так і відпочинку та мрій.

Рекламний слоган

Рекламний слоган міста Суми – про вічні цінності. Він складається із двох частин, що можуть використовуватися як разом, так і окремо. «Важливо побачити» – про матеріальні цінності та досягнення, і «Побачити важливе» – про емоційну складову та вчинки.

Ми використовуємо спеціальний візуальний прийом та поєднуємо літери «о» та «е», щоб об’єднати ці два напрямки. Різні люди по-своєму бачать та читають «важливо» чи «важливе», і кожен обирає, що найголовніше для нього. Водночас місто Суми об’єднує обидві складові і говорить про їх важливість у щасливому житті.

Логотип

Головне повідомлення логотипу – “місто Суми – це більше, ніж ми бачимо”, “дивись ширше”, “не дивись поверхнево”. Для відображення цієї думки був використаний візуальний прийом розширення відстані між літерами, де літери символізують загальновідомі факти про місто (альтанка, сотня, троянди тощо), а крапки між літерами – те цікаве, що важливо побачити (архітектура, локації), і те важливе, чим живе місто (люди, події).

Поділитись