09/05/2025
Рішення Сумської міської ради від 07.05.2025 № 5514–МР «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради, його територіальні підрозділи, віддалені робочі місця адміністраторів, та форм інформаційних і технологічних карток адміністративних послуг»
З метою підвищення якості надання адміністративних послуг через управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради, забезпечення їх відкритості, доступності, запобігання проявам корупції, дотримання державної політики стандарту доступності та якості надання адміністративних послуг, відповідно до законів України «Про адміністративні послуги», «Про Перелік документів дозвільного характеру», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг», керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Сумська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити перелік адміністративних послуг, які надаються через управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради по вулиці Британська, 21 в місті Суми згідно з додатком 1.
2. Затвердити перелік адміністративних послуг, які надаються через територіальні підрозділи та віддалені робочі місця управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради згідно з додатками 2, 3, 4, 5, 6.
3. Затвердити форму інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, суб’єктами надання яких є Сумська міська рада та її виконавчі органи згідно з додатками 7, 8.
4. Керівникам виконавчих органів Сумської міської ради у разі внесення будь-яких змін, що стосуються порядку надання адміністративних послуг, забезпечити не пізніше 3 робочих днів інформування управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради та підготувати відповідні зміни до інформаційних та технологічних карток згідно з вимогами чинного законодавства України.
5. Визнати таким, що втратило чинність, рішення Сумської міської ради від 30.09.2024 № 5025-МР «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради, його територіальні підрозділи, віддалені робочі місця адміністраторів, та форм інформаційних і технологічних карток адміністративних послуг».
6. Організацію виконання даного рішення покласти на управління «Центр надання адміністративних послуг у місті Суми» Сумської міської ради, а координацію на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Римму Бикову.
Секретар Сумської міської ради Артем КОБЗАР
Прикріплені файли:
Поділитись
Дізнайтеся також
Усі рішення