18/08/2025
Рішення від 13.05.2025 № 5855-МР «Про утворення Департаменту комунального майна Сумської міської ради»
З метою оптимізації роботи виконавчих органів міської ради, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, відповідно до статей 87 – 94, 104 - 107 Цивільного кодексу України, керуючись статтею 25, пунктами 5, 6 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Сумська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Утворити Департамент комунального майна Сумської міської ради (зі статусом юридичної особи).
2. Реорганізувати Управління комунального майна Сумської міської ради (юридична адреса: 40000, Україна, Сумська обл., місто Суми, вулиця Воскресенська, будинок, 8А, код ЄДРПОУ 45068823) шляхом приєднання до Департаменту комунального майна Сумської міської ради.
3. Внести зміни у додаток до рішення Сумської міської ради від 27 липня 2016 року № 1031-МР «Про затвердження структури апарату та виконавчих органів Сумської міської ради, їх загальної чисельності» (зі змінами), а саме:
3.1. Доповнивши пункт 1 розділу ІІ підпунктом 1.6. згідно з додатком 1 до цього рішення;
3.2. Виключивши підпункт 2.4. пункту 2 розділу ІІ додатку до рішення, змінивши відповідно подальшу нумерацію підпунктів.
4. Секретарю Сумської міської ради:
4.1. Привести штати виконавчих органів Сумської міської ради у відповідність до цього рішення;
4.2. Вжити організаційно – правових заходів, пов’язаних з переведенням/призначенням працівників у зв’язку з прийняттям даного рішення;
4.3. Письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію про припинення шляхом реорганізації Управління комунального майна Сумської міської ради протягом трьох робочих днів з дати прийняття цього рішення.
4.4. Забезпечити затвердження у встановленому порядку Положення про Департамент комунального майна Сумської міської ради до 31.12.2025 року.
5. Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради (Лариса СКИРТАЧ) врахувати дане рішення при формуванні місцевого бюджету на 2026 рік.
6. Утворити комісію з реорганізації Управління комунального майна Сумської міської ради (далі – Комісія з реорганізації) та визначити її склад згідно з додатком 2 до цього рішення.
7. До Комісії з реорганізації переходять повноваження щодо управління справами Управління комунального майна Сумської міської ради (далі - Управління).
8. Визначити місце роботи Комісії з реорганізації Управління за адресою: 40030, м. Суми, вулиця Воскресенська, будинок, 8А.
9. Установити термін для заявлення кредиторами своїх вимог – два місяці з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення шляхом реорганізації Управління.
10. Свої вимоги кредитори подають до Комісії з реорганізації, яка розглядає кожну вимогу окремо, після чого приймає відповідне рішення.
11. Голова та члени Комісії з реорганізації представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені Управління.
12. Комісії з реорганізації:
12.1. Забезпечити здійснення усіх організаційно-правових заходів, пов’язаних з припиненням Управління.
12.2. Повідомити працівників Управління про припинення юридичної особи шляхом реорганізації у формі приєднання та вивільнення відповідно до вимог чинного законодавства України.
12.3. Провести повну інвентаризацію всього майна, активів, зобов’язань Управління та оформити передавальний акт.
12.4. Вирішити питання щодо передачі на зберігання архівних справ з основної діяльності, строки тимчасового зберігання яких ще не закінчилися, документів, не завершених в діловодстві, а також документів з кадрових питань (особового складу) Управління, з оформленням відповідних актів.
12.5. Після закінчення строку для пред’явлення вимог кредиторами скласти передавальний акт та подати його на затвердження Сумській міській раді.
12.6. Вирішити питання щодо списання/знищення печатки Управління згідно з законодавством.
12.7. Після завершення процедури реорганізації Управління подати державному реєстратору відповідні документи для проведення державної реєстрації припинення Управління.
12.8. Здійснити інші заходи з питань, пов’язаних з припиненням юридичної особи.
13. Організацію виконання даного рішення покласти на Управління комунального майна Сумської міської ради (Сергій ДМИТРЕНКО), а координацію на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Римму БИКОВУ.
14. Дане рішення набирає чинності з 03.11.2025 року та вводиться в дію з 13.01.2026 року.
Секретар Сумської міської ради Артем КОБЗАР
Прикріплені файли: