18.08.2025 13:20 181
Сумський водоканал доповнив «особистий кабінет споживача» мобільним застосунком
КП «Міськводоканал» запустило мобільний застосунок, який доповнює роботу «особистого кабінету споживача» та робить взаємодію з підприємством ще зручнішою.
Наразі сервіс працює у тестовому режимі для фізичних осіб – користувачів Android.
Застосунок дозволяє передавати показання лічильників (з 1 по 5 число місяця), контролювати нарахування та обсяги спожитої води за кількома рахунками одночасно, а також здійснювати оплату у будь-який час і з будь-якого місця. Завантажити мобільний додаток «Сумський водоканал» можна у Google Play, використавши дані особистого кабінету або пройшовши швидку реєстрацію.
У разі виникнення питань під час користування додатком можна телефонувати за номерами (0542)70-01-53, (050)1520379 або писати на електронну адресу: kabinet.vk.sumy@gmail.com.
Користувачам iOS поки що доступний особистий кабінет на сайті підприємства.
Поділитись
Дізнайтеся також
10/12/2025
Громаді про важливе: 10 грудня
09/12/2025
Громаді про важливе: 9 грудня
06/12/2025
Громаді про важливе: 6 грудня
05/12/2025
Громаді про важливе: 5 грудня
Усі новини