Як подати запит на отримання доступу до публічної інформації у Сумській міській раді?
Надання публічної інформації здійснюється у відповідь на запит на отримання публічної інформації.
Запит може бути індивідуальним або колективним. Запит на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати
- ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
- підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Запити на публічну інформацію, що надходять до Сумської міської ради реєструються та обліковуються в день їх надходження у відділі публічної інформації та е-демократії управління публічної інформації департаменту комунікацій та інформаційної політики у робочі дні (з понеділка по п’ятницю – з 8:00 до 16:00) за адресою: м. Суми, майдан Незалежності, 2, поверх 1, кабінет № 14; телефон: 700-612.
Також запитувачі інформації можуть звернутись із запитом на публічну інформацію:
- письмово за адресою: майдан Незалежності, 2, місто Суми, 40000, Сумська міська рада;
- телефоном - 700-612;
- на електронну пошту: zapyt@smr.gov.ua (із зазначенням теми: «Запит на доступ до публічної інформації»);
- через онлайн форму на Інформаційному порталі Сумської міської ради;
- особисто: майдан Незалежності, 2, каб. 14.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати у відділі публічної інформації та е-демократії управління публічної інформації департаменту комунікацій та інформаційної політики або завантаживши таку завантаживши таку форму для подання запиту на інформацію або Переглянути не завантажуючи.
Якщо запит подано безпосередньо до розпорядника інформації – юридичної особи – він реєструється та обліковується у відділі вхідної кореспонденції вказаного органу.
У виконавчому комітеті Сумської міської ради визначене спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, розпорядниками яких є виконавчі органи Сумської міської ради без статусу юридичної особи (м. Суми, майдан Незалежності, 2, каб. 10). У структурних підрозділах Сумської міської ради (зі статусом юридичної особи), розташованих в окремих приміщеннях, також облаштовані місця для роботи запитувачів.
Згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації», відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, термін розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.