18/06/2025
Розпорядження міського голови від 05.06.2025 № 209-Р «Про проведення інвентаризації основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, виробничих запасів на балансових і позабалансових рахунках у зв’язку зі зміною матеріально відповідальної особи та передачею матеріальних цінностей»
На виконання Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІУ (зі змінами), наказу Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 «Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань», а також інших нормативних документів, що регламентують питання проведення інвентаризації, керуючись пунктом 20 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Провести інвентаризацію основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, виробничих запасів, які знаходиться на балансовому та позабалансовому обліку у матеріально відповідальної особи начальника відділу технічного забезпечення і обслуговування будівель та приміщень управління з господарських та загальних питань Драчука Д.Д. з перевіркою їх фактичної наявності в автогосподарстві виконавчого комітету Сумської міської ради та передати в підзвіт заступнику начальника управління з господарських та загальних питань Фесенку А.М.
2. Інвентаризацію провести 06.06.2025 станом на 01.06.2025 у присутності матеріально відповідальної особи начальника відділу технічного забезпечення і обслуговування будівель та приміщень управління з господарських та загальних питань Драчука Д.Д. та особи, яка приймає матеріальні цінності, а саме: заступника начальника управління з господарських та загальних питань Фесенка А.М.
3. Для проведення інвентаризації створити комісію у складі згідно з додатком.
4. Встановити, що у разі персональних змін посадових осіб, що входять до складу комісії або їх відсутності у зв’язку з хворобою чи з інших обставин, особи, які виконують їх обов’язки, входять до складу комісії за посадами.
5. Інвентаризаційна комісія в триденний термін після закінчення проведення інвентаризації передає матеріали на затвердження міському голові.
6. Організацію виконання даного розпорядження покласти на начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності, головного бухгалтера Костенко О.А. та заступника начальника управління з господарських та загальних питань Фесенка А.М.
Секретар Сумської міської ради А. М. Кобзар
Прикріплені файли:
Поділитись
Дізнайтеся також
01/07/2025
Про робочу групу з питань проведення ІТ-аудиту на території Сумської міської територіальної громади
Усі рішення