Сумська міська територіальна громада (тестова версія сайту)

Сумська область, Сумський район

02.07.2025 14:55

Урядовий та обласний контакт-центри

459dc1cb-d686-40be-9717-2817d448fbba.jpg

Урядова телефонна «гаряча лінія» 1545

Урядова «гаряча лінія» (державна установа «Урядовий контактний центр») 1545 - телефонний центр спілкування Уряду з громадянами.

Отримати відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію можна, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 1545 у цілодобовому режимі та безкоштовно з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Lifecell.

До нас звертаються із запитаннями, проблемами, які турбують людей у повсякденному житті і потребують реагування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Всі дзвінки від громадян приймають фахівці Урядового контактного центру та невідкладно надсилають на опрацювання відповідним органам влади, які розглядають звернення та надають письмові відповіді заявникам.

Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху: https://video.ukc.gov.ua/webcalls (Пн.-чт.: 9:00 – 18:00, Пт.: 9:00 – 16:45)

+38 (044) 284-19-15 – Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)


1512 – «гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України


1539 – «гаряча лінія» із соціальних питань


1547 – «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству


1549 – «гаряча лінія» з питань енергозабезпечення «СТРУМ»


0 800 504 425 – «гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій


0 800 500 115 – «гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України


1545 (на IVR кнопка 3) – «гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті

Для підприємців діє «гаряча лінія» за номером: 0-800-503-045.

Оформити звернення можна також через вебсайт «Урядового контактного центру»


«Сумський обласний контактний центр»

Усі дзвінки приймаються операторами та передаються відповідним органам виконавчої влади, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам.

ДУ «Сумський обласний контактний центр» працює на умовах п’ятиденного робочого тижня з 8:00 до 18:00.

Звернення громадян приймаються за номерами телефону:

(0542) 66-33-77 (безкоштовно для жителів м. Суми та Сумського району)

0-800-301-501 (безкоштовно для жителів Сумської області)