13.08.2025 13:05
У Сумах оптимізують структуру виконавчих органів міської ради

Сумська міська рада ухвалила рішення щодо зміни структури виконавчих органів, аби підвищити ефективність їхньої роботи та врегулювати організаційно-функціональні питання.
Так, Управління внутрішнього контролю та аудиту виведено зі складу виконавчих органів (надалі працюватиме в складі новоутвореного Департаменту комунального майна).
Департамент фінансів, економіки та інвестицій перейменовано на Департамент фінансів з оновленою структурою.
Управління стратегічного розвитку міста отримало нову назву та функціонал – Управління стратегічного та соціально-економічного розвитку.
Також внесено корективи у структурі низки департаментів та управлінь.
У межах реорганізації утворено Управління архітектури, містобудування та охорони культурної спадщини громади зі статусом юридичної особи (виведено зі складу Департаменту забезпечення ресурсних платежів), а також нові підрозділи без статусу юридичної особи: Управління інвестицій, міжнародної співпраці, охорони довкілля, енергоефективності та кліматичної політики (повноваження передані від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій); Управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв’язку (з повноваженнями «Служби 15-80», нині подібна структура діє в складі Департаменту інфраструктури міста); Відділ з питань забезпечення роботи адміністративної комісії та судового супроводження справ про адміністративні правопорушення (виведений зі складу Правового управління); Відділ цифрової трансформації.
Рішення чинне з моменту прийняття та діятиме з 3 листопада. За словами секретаря міської ради Артема КОБЗАРЯ, зміни відбулися в межах наявної штатної чисельності.
Обранці також внесли зміни до Положення про відділ інформаційних технологій та комп'ютерного забезпечення та затвердили з пропозиціями депутатів Положення про Відділ цифрової трансформації.