Як звернутися до влади громади

Сум'яни мають право подавати звернення з метою внесення пропозицій щодо поліпшення діяльності органів влади, викриття недоліків у роботі та оскарження дій посадових осіб. Розгляд звернень громадян на адресу міського голови, Сумської міської ради та її виконавчого комітету здійснюється відповідно до вимог законодавства та нормативних актів Сумської міської ради.
- Конституції України (ст. 40, ст. 55);
- Закону України "Про звернення громадян";
- Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348 «Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»;
- Рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 16.05.17 № 270 «Про Регламент роботи виконавчих органів Сумської міської ради»
- Рішення виконавчого комітету від 20 березня 2018 року № 152 щодо затвердження Порядку роботи зі зверненнями та організації особистого прийому громадян у Сумській міській раді та її виконавчих органах. або Переглянути не завантажуючи
Прийом звернень здійснюється щоденно у робочі дні (з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:15, у п’ятницю – з 8:00 до 16:00, перерва — з 12:00 до 13:00) за адресою: майдан Незалежності, 2, перший поверх, кабінет № 14, тел. 700-612.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше 15 днів. Можливо подовжити термін розв'язання питань, але не більше 45 днів.
Звернення може бути індивідуальним або колективним, усним чи письмовим (електронним), надісланим поштою або переданим громадянином особисто.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або телефоном через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та реєструється посадовою особою. Подати усне звернення можна телефоном за номерами 700-007, (067)4968600.
Сум'яни мають право звернутися до керівництва міської ради на особистий прийом.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане за допомогою інтернету чи засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Прийом звернень громадян в електронній формі у Сумській міській раді та її виконавчих органах здійснюється на сайті громади у розділі «Кабінет мешканця» або через «Електронне звернення» на Інформаційному порталі Сумської міської ради, а також на електронну адресу letter@smr.gov.ua
Зареєстровані користувачі можуть скористатися для подачі звернення і функціоналом чат-бота «СВОЇ».
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати (зразок).
Письмові звернення до міського голови, Сумської міської ради та її виконавчого комітету можна надсилати за адресою: 40000, м. Суми, майдан Незалежності, 2, або надати особисто (чи через уповноважену особу) до відділу публічної інформації та е-демократії управління публічної інформації.
Поділитись
Особистий прийом громадян
Як потрапити на особистий прийом до керівництва громади
Робота зі зверненнями громадян
Аналіз роботи зі зверненнями громадян у Сумській міській раді
Урядовий та обласний контакт-центри
Телефонні центри спілкування Уряду та ОВА з громадянами